loading...
بهترین پاتوق تفریحی
داوود بازدید : 65 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)

مجسمه های کاغذی شگفت انگیز توسط Shuki کاتو، هنرمند با استعداد اریگامی ایجاد می شود.
به خلاقیت تاشده مانند حیوانات مختلف و شخصیت های داستانی نگاه کنید.

 

vy6ccejhwrh3v601zglv.jpg

apfpxjudociv3uwkfko.jpg

 

برای مشاهده ی ادامه ی تصاویر به ادامه مطلب مراجعه کنید


داوود بازدید : 45 یکشنبه 15 آبان 1390 نظرات (0)

حضور خوانندگان گروه پر طرفدار «بروبکس» در کنسرت فریدون اسرایی سبب شد تا بار دیگر خوانندگان ماهواره‌ای با حضور خود در بین مردم خبرساز باشند. ظاهرا حضور خواننده های ماهواره ای در برنامه های زنده پاپ داخلی به شدت همه گیر شده و پس از حضور ساسی مانکن و آرمین ۲AFM در سالن همایش های برج میلاد، این بار نوبت خواننده‌های گروه «بروبکس» بود که با حضور در کنسرت فریدون آسرایی مورد توجه اهالی موسیقی قرار بگیرند. این گروه که ترانه معروف آنها «سوسن خانوم» به محبوبیتی فراوان در بین ایرانی‌ها دست یافت، با حضور در برنامه فریدون به تمام شایعه هایی که خبر از خروج آنها از کشور می‌داد پایان دادند. این گروه در حال ساخت ویدئوی جدیدشان هستند که از قرار معلوم همان تیم قبلی مسئولیت ساخت آنرا بر عهده گرفته اند. همچنین فریدون آسرایی در این برنامه به اجرای قطعات پر طرفدارش از جمله «آهای خوشگل عاشق» ، «سلام» و «طاقت بیار» پرداخت که مورد استقبال حاضرین در سالن نیز قرار گرفت. «شادی قیطانچی» ، تهیه کننده جوان این برنامه هم در برخورد با اهالی رسانه مانع از حضور تمامی عکاسان و خبرنگاران در اتاق بک استیج شد و با گفتن جمله « من احتیاجی به پوشش خبری این برنامه از سوی رسانه های همیشه مغرض داخلی ندارم!»، باعث شد تمام اهالی رسانه محل برنامه را به نشانه اعتراض ترک کنند تا هیچگونه عکس و گزارش تصویری از این برنامه در رسانه ها و خبرگزاری ها منتشر نشود.

داوود بازدید : 77 شنبه 14 آبان 1390 نظرات (1)

با کشف ۲۹ تن تریاک در فرودگاه بین‌المللی امام‌خمینی (ره) تهران که توسط یک شرکت دارویی وارد کشور شده است، تحقیقات گسترده پلیس مبارزه با مواد مخدر در این ارتباط آغاز شد

ba6dsj6pd6gho6zxn1t1.jpg

جام جم آنلاین: چند روز پیش ماموران مبارزه با مواد مخدر پلیس فرودگاه اطلاع یافتند یک فروند هواپیمای اختصاصی که از شهر بمبئی عازم تهران شده و حاوی مقادیر قابل توجهی تریاک است، قصد فرود در فرودگاه امام خمینی(ره) را دارد

...برای خواندن ادامه ی مطلب به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

داوود بازدید : 73 شنبه 14 آبان 1390 نظرات (1)

در تصاویر زیر طرفداران جنیفر لوپز را می بینید که به مجسمه مومیایی این خواننده و بازیگر ۴۲ ساله در Madame Tussauds در نیویورک سیتی ابراز علاقه می کنند.

7uxv82natfdk5ed5df1q.jpg

برای مشاهده ی ادامه تصاویر به ادامه ی مطلب  مراجعه کنید

داوود بازدید : 67 شنبه 14 آبان 1390 نظرات (0)

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح از ابلاغ شرایط جدید خدمت سربازی از سوی فرمانده معظم کل قوا خبر داد و گ

شرایط ادامه تحصیل مشمولان در دانشگاهها مشخص شد

سردار موسی کمالی در مورد شرایط جدید خدمت سربازی اظهار داشت: بنا به پیشنهاد ستادکل نیروهای مسلح و موافقت مقام معظم فرماندهی کل قوا، داماد (همسر فرزند) یا یکی از اقوام درجه یک جانبازان قطع نخاعی فاقد فرزند ذکور سالم، بنا به تائید بنیاد شهید و امور ایثارگران با انتخاب و معرفی جانباز به عنوان همیار از انجام خدمت دوره ضرورت معاف است.
وی ادامه داد: با توجه به مشکلاتی که جانبازان قطع نخاعی با آن مواجه هستند این پیشنهاد برای کمک به انان ارائه شده است و بنیاد شهید باید افراد واجد شرایط را بنا به انتخاب جانباز به سازمان وظیفه عمومی معرفی کند.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح در مورد ادامه تحصیل مشمولان گفت: مدت معافیت تحصیلی دانشجویان برای مقطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد و دکتری ناپیوسته ۳ سال، کارشناسی پیوسته ۶ سال و کارشناسی ارشد و دکتری پیوسته ۸ سال و دکتری تخصصی ۵ سال است و دانشجویان باید طوری برنامه ریزی کنند که در مدت مذکور،تحصیل خود را به اتمام رسانند.

کمالی افزود: البته دانشگاه ها در مواقع ضروری می توانند با تشکیل کمیسیون موارد خاص حداکثر ۲ ترم علاوه بر مدت فوق به دانشجویان اجازه ادامه تحصیل دهند و پس از پایان مدت مذکوز، دانشگاه حق ثبت نام دانشجویان را ندارد و باید آنها را برای انجام دوره خدمت ضرورت به سازمان وظیفه عمومی معرفی کند.

وی تاکید کرد: در موارد استثنایی سازمان وظیفه عمومی می تواند با تشکیل کمیسیونی، وضعیت دانشجویان را بررسی و برای کسانی که به دلیل مشکلات موفق به اتمام تحصیل نشده ولی در مدت محدود قادر به ادامه تحصیل هستند با حفظ وضعیت غیبت، به مدت یک یا دوترم اجازه ادامه تحصیل صادر کند.

جانشین اداره منابع انسانی ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: مشمولان غایب حق ادامه تحصیل ندارند و مرحله اخطار به مشمولان غایب از طریق کلانتری ها و دستگیری کسانی که با توجه به اخطار اولیه خود را معرفی نکرده اند شروع شده است.

کسانی که در سال ۹۰ به خدمت اعزام شوند در شمول مقررات این سال هستند و در صورت افزایش مدت خدمت سربازی این موضوع شامل آنها نمی شود.

 

داوود بازدید : 53 شنبه 14 آبان 1390 نظرات (0)

لیست گران قیمت ترین صداهای جهان در اعلام شد که در این لیست، آنا نتربکودر در صدر گرانترین صداهای جهان قرار داشت.

آنا که اکنون ۴۰ساله می باشد، اصلیتی روسی دارد ولی شهروندی دوگانه روسی و اتریشی دارد و ساکن شهر وین است. نام مستعار وی که توسط هواداران این زن خوش صدا بر روی وی گداشته شده “بلیسیما” است.

ncujldct2j7dfkvvsgg3.jpg

درآمد این زن خوش صدای روسی ۳٫۷۵ میلیون دلار سال است که اختلاف این سقف درامد نسبت به نفر دوم این لیست بسیار زیاد است.

صدای آنا نتریکودر گران قیمت ترین صدای اپرای سوپرانو در تاریخ اپرای آلمان  نیز شناخته شده است. 

داوود بازدید : 55 شنبه 14 آبان 1390 نظرات (0)

یک شرکت سازنده سرویس‌های بهداشتی و حمام در گزارشی‌ به توصیف حمام‌های آینده در سال ۲۰۲۱ از دیدگاه طراحان، روانشناسان ومهندسان با توجه به تجهیزات کنونی پرداخته است

بر اساس این گزارش که توسط شرکت اروپایی Ideal Standard ارائه شده، حمام‌های سال ۲۰۲۱ از نور کافی، دمای آب مناسب با انتخاب افراد و همچنین قابلیت نمایش اخبار بر روی پرده‌های دوش الکترونیکی برخوردار خواهند بود.

wzcsahqrf33kr8z9kgw4.jpg

داوود بازدید : 65 شنبه 14 آبان 1390 نظرات (1)

    

o3s1p14j6nvml6cf6pb.jpg
آرایش عروس به قیمت جان او تمام شد و کلاه‌ گیس، جشن عروسی را به مجلس عزا تبدیل کرد.
در این حادثه که در شهرستان هشتبندی واقع در استان هرمزگان رخ داد عروس جوان وقتی به آرایشگاه رفت طبق قرار قبلی از آرایشگر خواست کلاه‌گیسی را که سفارش داده بود روی سر او بگذارد اما به محض اینکه کلاه روی سر عروس چسبانده شد او به شدت احساس سوزش کرد و موضوع را به زن آرایشگر اطلاع داد اما این زن به وی گفت سوزش طبیعی و به خاطر گیره‌ها و موادی است که استفاده کرده است.
سوزش لحظه به لحظه بیشتر می‌شد اما هرچه عروس اعتراض می‌کرد آرایشگر حاضر نبود موضوع را بررسی کند تا اینکه دختر جوان دیگر تحملش را از دست داد و کلاه را از سرش برداشت. در این هنگام بود که عقربی سیاه و سمی روی سر او مشاهده و معلوم شد سوزش سر وی به خاطر نیش عقرب است!!
داوود بازدید : 52 شنبه 14 آبان 1390 نظرات (0)

عیدی کارمندان دولت در بودجه سال آینده ۳۸۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

به گزارش پاتوق۹۸ به نقل از ایسنا، براساس آنچه در بخش‌نامه بودجه سال ۱۳۹۱ کل کشور آمده، مبلغ پاداش پایان سال یا عیدی کارمندان و بازنشستگان دولت ۳۸۰ هزار تومان در نظر گرفته شده است.

در بخش‌ ضوابط مالی ناظر بر تهیه و تنظیم بودجه سال آینده کل کشور که به عنوان جزئی بخش‌نامه بودجه توسط معاون برنامه ریزی و نظارت راهبردی رییس جمهور ابلاغ شده، عیدی به ازای هر نفر کارمند و بازنشسته در بودجه سال ۱۳۹۱ رقمی معادل سه میلیون و ۸۰۰ هزار ریال منظور شده است. در این بخش‌نامه تاکید شده که مبلغ قطعیپاداش پایان سال به تصویب هیات وزیران خواهد رسید.

 

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
بسم الله الرحمن الرحيم و ان یکاد الذین کفرو الیز لقونک بابصارهم لما سمعو الذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الاذکر للعالمین ............................................. آهنگ، سفارش تبلیغات، و پست ویژه با davoodjafari14@yahoo.com تماس بگیرید و یا با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید 09175746305 (اس ام اس پاسخگو نیستم)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 11
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 9
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 53
  • بازدید کلی : 5,774