loading...
بهترین پاتوق تفریحی
داوود بازدید : 52 شنبه 14 آبان 1390 نظرات (0)

وزیر صنعت، معدن و تجارت با تشریح آخرین وضعیت بنگاه‌های تولیدی زیرمجموعه گروه آریا، از تشکیل کارگروهی در حوزه معاون اول رئیس‌جمهوری در این زمینه خبرداد و گفت: وزارتخانه متبوعش فهرست این واحدها را به قوه قضائیه ارسال کرده و منتظر راهنمایی‌های قضایی برای تعیین تکلیف این دسته از بنگاه‌های تولیدی است.

مهدی غضنفری در گفتگو با مهر در مورد آخرین وضعیت برعهده گرفتن کفالت واحدهای صنعتی زیرمجموعه گروه آریا از سوی وزارتخانه‌های صنعت، معدن و تجارت و امور اقتصادی و دارایی گفت: کارگروهی در حوزه معاون اول رئیس‌جمهوری تشکیل شده که در حال بررسی این مسئله است، البته در کنار این کارگروه نیز،‌ بخشی دیگر از کار از سوی وزیر دادگستری و وزارت صنعت، معدن و تجارت در حال پیگیری است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: تا جایی که بنده اطلاع دارم هنوز اقدام خاصی در رابطه با وضعیت این واحدها صورت نگرفته است.

وی تصریح کرد: وزارت صنعت، معدن و تجارت منتظر است که قوه قضائیه اجازه‌ لازم را برای ترخیص کالا یا فعال‌شدن این کارخانجات صادر کند.

غضنفری ابراز امیدواری کرد که قوه قضائیه هرچه سریعتر، تصمیم نهایی را در رابطه با مسئولان این واحدهای تولیدی و صنعتی اتخاذ کند و خاطیان را به مجازات برساند.

وی اظهارداشت: بر این اساس وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت منتظر است که قوه قضائیه در مورد سایر بنگاههای زیرمجموعه گروه آریا نیز، راهنمایی‌های قضایی را اعلام کند تا مشکلی برای این واحدها پیش نیاید.

این عضو کابینه دهم در پاسخ به این سئوال که آیا فهرست این واحدها به قوه قضائیه اعلام شده است، گفت: فهرست آماده شده و در اختیار کارگروه مربوطه قرار گرفته است.

 

داوود بازدید : 98 شنبه 14 آبان 1390 نظرات (0)

دختران کشور، پیش از این سن بلوغ دختران ۸/۱۳سال بود اما اکنون به ۶۵/۱۲ یعنی حدود یک سال کاهش یافته است.

وی افزود: کاهش یک سال از سن بلوغ دختران کشور، عمدتا آموزش‌های باروری را ایجاب می‌کند تا از سنین پایین‌تر آموزش‌های لازم در این زمینه به دختران ارایه شود؛ چرا که هر چه سن بلوغ پایین‌تر باشد اختلالات رفتاری در رابطه با جنس مخالف و یا همجنس بیشتر می‌شود. درمجموع لازم است به منظور محافظت از برخی خطرات، این اطلاعات در سن پایین‌تر به دختران ارایه شود.

به گفته رییس اداره سلامت نوجوانان، جوانان و مدارس وزارت بهداشت، چاقی و کاهش فعالیت فیزیکی علت عمدهکاهش سن بلوغ در دختران کشور است.

وی گفت: هنوز سن بلوغ پسران کشور مورد بررسی قرار نگرفته است.

 

 

داوود بازدید : 65 شنبه 14 آبان 1390 نظرات (0)

 

راه صحیح خوردن میوه ها چیست؟ 
 
  این است که میوه ها را بعد از مصرف غذا نخورید
میوه ها باید زمانی خورده شوند که معده خالی است 
 
اگر میوه ها را به آن صورت بخورید، نقش مهمی در مسموم کردن سیستم بدنتان خواهند داشت بدنتان را با مقدار زیادی انرژی تامین میکنند
که این انرژی به جای مفید بودن باعث از دست دادن وزن و کاهش قدرت برای انجام دیگر فعالیتهای زندگی میشود

داوود بازدید : 47 شنبه 14 آبان 1390 نظرات (0)

3 ماه از زمین لرزه و سونامی در ژاپن گذشت. فاجعه ای که علاوه بر وارد نمودن بیش از 310 میلیارد دلار خسارت، هزاران انسان را به کام مرگ کشاند. در این میان منطقه های مسکونی و تجاری وسیعی دچار آب گرفتگی و ساختمان های زیادی تخریب شده بودند که در طول این مدت بخشی از آن مناطق نوسازی و پاکسازی شده که تصاویر زیر گویای مقایسه ایست از امروز و 3 ماه قبل که این فاجعه به وقوع پیوست.



برای دیدن بقیه عکسها به ادامه مطلب مراجعه نمائید.

برای بهتر باز شدن عکسها از مرورگر موزیلا استفاده کنید.

داوود بازدید : 91 شنبه 14 آبان 1390 نظرات (0)

این زنان اهل اتیوپی مادرزادی لب بشقابی نیستند، بلكه مادران قبيله لب هاي دختران خود را از كودكي به اين شكل در مي آورند بدين ترتيب كه در كودكي طي مراسمي سوراخي درلب پائين ايجاد مي كنند و يك دكمه از عاج فيل را كه در نظرشان بسيار گرانبهاست داخل سوراخ قرار مي دهند و بتدريج كه ايام سپري مي شود و دختران رشد مي كنند مادران هر شش ماه يكبار دگمه بزرگتري جانشين آنها مي كنند و در هفده يا هجده سالگي كه قطر دكمه ها به هشت سانتيمتر مي رسد و تحمل وزن آن براي لب دخترها غير مقدور است دگمه هايي كه از جنس چوب بسيار سبكي است جانشين دگمه هاي عاج مي سازند و به مرور زمان آن را نيز عوض مي كنند و دكمه هاي چوبي بزرگتري را جايگزين مي كنند.



در صورتی که هر یک از عکس ها باز نشد بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Show Image - Show Picture را انتخاب كنید

برای دیدن بقیه عکسها به ادامه مطلب مراجعه نمائید.

داوود بازدید : 56 جمعه 13 آبان 1390 نظرات (0)

 

رستوران به سبک "آلیس در سرزمین عجایب

این رستوران باور نکردنی توسط Eiichi Maruyama و Katsunori سوزوکی در شهر توکیو طراحی شده است. این رستوران مثل یک دنیای فانتزی از رمان کلاسیک لوئیس کارول " آلیس در سرزمین عجایب" الهام گرفته شده است.

برای دیدن این رستوان عجیب و دیدنی به ادامه مطلب بروید

 

داوود بازدید : 52 جمعه 13 آبان 1390 نظرات (0)

 

خواص مفید سیب


سيب نقش مهمي در سلامت بدن دارد و مزيت آن اين است كه علاوه بر پيشگيري از بيماري‌ها، باعث افزايش سلامتي نيز مي‌شود.

به گزارش سرويس بهداشت و درمان ايسنا منطقه خراسان،‌ در زير ليستي از فوايد اين ميوه خوش طعم آورده شده است.

ادامه مطلب............


داوود بازدید : 75 جمعه 13 آبان 1390 نظرات (0)

رنگ موهایی که در زیر مشاهده می کنید از جمله  رنگهایی هستند که امسال در بین دختران جوان و خانمها پر طرفدار بوده و به نوعی می

توان به عنوان مد امسال از آنها نام برد :

wgjuac5ipcoft8hiloxt.jpg

jv5t8lx8iylh5x8vahw2.jpg

 

   برای  دیدن ادامه ی تصاویر به ادامه مطلب مراجعه فرمایید

تعداد صفحات : 4

درباره ما
Profile Pic
بسم الله الرحمن الرحيم و ان یکاد الذین کفرو الیز لقونک بابصارهم لما سمعو الذکر و یقولون انه لمجنون و ما هو الاذکر للعالمین ............................................. آهنگ، سفارش تبلیغات، و پست ویژه با davoodjafari14@yahoo.com تماس بگیرید و یا با شماره ی زیر تماس حاصل فرمایید 09175746305 (اس ام اس پاسخگو نیستم)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 39
  • کل نظرات : 7
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 0
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 25
  • بازدید سال : 65
  • بازدید کلی : 5,786